پیگیری سفارش و وضعیت ارسال

پس از ثبت و ارسال سفارش، امکان پیگیری لحظه‌ای وضعیت آن برای تمامی مشتریان فراهم شده است. به‌محض ارسال، یک کد رهگیری از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال می‌شود که می‌توانید با وارد کردن آن در بخش “پیگیری سفارش” سایت، از موقعیت بسته خود مطلع شوید. سفارشات از طریق شرکت‌های پستی معتبر ارسال شده و تمامی اطلاعات مربوط به زمان‌بندی تحویل، وضعیت بسته‌بندی و حمل‌ونقل در این سامانه قابل مشاهده خواهد بود. در صورت بروز هرگونه تأخیر یا مشکل در روند ارسال، تیم پشتیبانی اماپک آماده بررسی و رفع مشکل شما خواهد بود. لطفاً اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما در هنگام ثبت سفارش صحیح وارد شده باشد تا تمامی اطلاع‌رسانی‌ها به درستی دریافت شوند.

برای رهگیری سفارشتان شماره سفارش و ایمیلی که درهنگام ثبت سفارش وارد کردید را در این قسمت وارد و کلید رهگیری را فشار دهید.